sâmbătă, 26 martie 2011

Totul e ok

Am fost pana la urma miercurea trecuta la dr. AS la ecografia morfo-fetala de primul trimestru, pe care am coroborat-o cu biochimia pentru dublu test. Rezultatele sunt bune, piticul creste si este extrem de zappelig (a trebuit sa trecem de la eco normala la transvaginala *dang-it*, pentru ca nu statea locului sa fie masurat. Dupa care a adormit si a trebuit trezit cu bobarnace in burta mea). Ne-am distrat. In fine, mi-a luat si sange, astept acum rezultatele. Avand in vedere rezultatele de pana acum, zbantuila va fi sigur bine.
Pe mine, in schimb, ma cam sacaie zona uterului - tugging and pulling -, cresc tot felul de chestii inauntru care imi dau oaresce crampe, normale, se pare. Azi m-a pufnit plansul din senin, imi curgeau ochii pur si simplu si salta camesa pe mine. Exista si un vag context, dar doar vag. E o perioada cel putin interesanta.
Poza n-am, ca dr. AS a facut unele de 2 lei, si nu vede nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu