vineri, 4 martie 2011

Hormonale

Am niste reactii in ultima vreme, de parca am din nou 15 ani si sunt in razboi cu lumea rea. M-a intors pe dos ieri o prieteno-cunostinta care ne-a sunat sa ne anunte ca e insarcinata in 6 saptamani (The audacity: sa mai fie cineva insarcinat din cercul meu de cunoscuti si sa mai si bata toba pe tema asta inaintea mea!). Bai, si am plans, dar am plans de salta camesa pe mine, care vroiam si eu sa fiu speciala, macar de data asta, sa am si eu ceva al meu, unic si nemaivazut. Domnul a fost minunat, m-a mangaiat pe crestet ("ho, nebuno") si mi-a zis ca nu-mi face nimeni concurenta, ca nici n-ar putea, pentru ca o sa fiu cea mai minunata mama din lume. Ca o sa fiu the bad cop, dar ca tocmai asta o sa ma faca pe mine cea mai tare si pe copilul nostru cel mai educat de pe Calea Lactee. Multumesc, domnule, de aceea v-am si luat, sa va tie Domnul intreg si cu mintile la un loc, ca, din partea mea, sunt sigura ca o sa se mai intample deraieri de genul acesta. Bineinteles, azi de dimineata eram mortified de rusine, am baiguit ceva si m-am apucat de diverse, pe care iar nu le-am dus pana la bun sfarsit pentru ca am puterea de concentrare a lui Bubu, catelul no. 2 (care n-are niciun fel de putere de concentrare :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu