marți, 15 martie 2011

De primavara

Profit de faptul ca (iar) nu-mi sta capul la munca (dar mi-a stat vreodata de la inceputul anului?), sa mai notez niste chestii care mi-au marcat saptamana trecuta si pe care nu trebuie sa le uit, pentru ca altfel risc sa le repet...
1. N-am intrat in detalii, pentru ca ecografia era cat se poate de sugestiva, dar mi-a dat putin borsul cand tanti ecografista (destul de antipatica faptura, cam de-o varsta cu mine) ne-a aratat cum bate inima alienului, dupa care a data sonorul tare, si tin-te tu-dum, tu-dum, tu-dum de 157 de ori de minut.
2. La o intalnire cu o prietena apropiata duminica aflu ca e insarcinata in 10 saptamani. Mai precis cu o DPN cu 5 zile mai tarzie decat a mea (eu sunt pe 5 octombrie, ea pe 10. Cealalta prietena e pe 28). Cred ca cineva ne-a pus ceva in apa. Ma rog, iar m-am zburlit, iar am plans ca o idioata, e destul de tragic cand iti dai seama ca chiar NU esti buricul pamantului. De cacat. Ma rog, partea plina a paharului e ca alienutza nici n-a intrat inca in trimestrul II ca are deja o gasca. Noi inca nu am anuntat nimic, asteptam sa facem dublu test si la inceputul lui aprilie ii dam drumul.
3. Imi facusem deja o lista lunga in cosul de cumparaturi de la Gap si de la Old Navy. Cu blugi si bluze maternity, ca oricum imi vin de pe acum. Cand sa comand (chiar acum), la cosul de 140 de Euro s-au adaugat inca pe atat din TVA si taxe vamale. Drept pentru care am abadonat proiectul. Sa-i zic lui N. sa mi le ia eventual din Canada si sa le trimita prin cineva. Dang it, o sa fiu cea mai prost imbracata gravida ever, asta dupa ce am fost cel mai prost imbracata grasa ever.

All in all, o saptamana destul de aiurea. Ma supar din orice,fac crize din orice, iar domnul se poarta cu mine ca si cand as fi o grenada amorsata. Vestea cu adevarat buna: n-am pus pana acum niciun gram pe mine. Si altfel, a venit primavara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu