miercuri, 16 martie 2011

Primii blugi cu baby on board

Da, azi am avut niste treaba in zona Dorobanti si am intrat in magazinul Mothercare de unde am iesit cu prima haina de gravida ever, niste blugi chiar decenti, desi am senzatia dubioasa ca daca se lasa o sa ma trezesc cu ei in jurul gleznelor, asa de josi sunt. Ma rog, cica-i poti regla din parti, om vedea. Oricum, n-au fost mai scumpi decat cei pe care ii cumpar oricum deobicei, asa ca ii port cat ii port. Ma bucur insa sa descopar ca in magazinele cu haine de gravide imi gasesc haine pe masura mea, in conditiile in care in magazinele normale chiar am probleme, si in Romania nu ma impac decat cu englezii (Marks&Spencer, Debenhams) sau cu nemtii (C&A etc.). Ceea ce inseamna ca femeile, odata ce-s gravide, o dau in pizda masii de cura de slabire si manaca cat pentru un trib intreg, altfel nu inteleg cum pot unele pune pe ele 40 de kile in 9 luni (incep chiar sa fiu de-a dreptul invidioasa ca eu am pus tot atatea kile, dar in 5 ani!). Eh, asta inseamna ca o sa am o scuza (cel putin pana nasc si imediat dupa aceea), dupa care trebuie sa o iau la alergat cu copilul in spinare prin Cismigiu, ca sa arat si eu cumva, sa nu rada colegii copilului de copil ca are mama naspa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu