marți, 8 martie 2011

Paranoia

Am din cand in cand niste dubii colosale si mi-e ciuda ca nu imi trec cu nimic. De exemplu, desi ar trebui sa am incredere 100% in medicii care au grija de mine, cand deciziile lor contrazic flagrant un prospect, de exemplu, ma apuca toate furiile. Si ce naiba fac? Imi asum oare un risc prea mare ascultandu-i? Sau riscul este mai mare sa ii pierd daca nu ii ascult. Asa am ajuns sa iau un medicament nerecomadat in sarcina, pentru ca, atunci cand - dupa ce el mi-a spus sa-l iau - l-am intrebat de ce pe prospect scrie ca dimpotriva, iar el s-a rastit la mine ca nu-i treaba mea sa citesc prospecte. Iar acum stau ca pe ace - daca si cu parca -, chiar daca atat domnul, cat si diversi alti apropiati mi-au spus ca politistul bate semaforul, aka doctorul bate prospectul. Mama naibii. Si de unde mi-a zis ca nu-mi trebuie acid folic, ca mi-ar fi prins bine doar inainte sa raman insarcinata, la consultatia trecuta mi-a recomandat o vitamina care e fix acid folic, si care sub denumirea-i comerciala mirobolanta nu am gasit-o decat intr-a 7-a farmacie in care am intrat. Si nu-i o figura de stil, era chiar a 7-a, ca am numarat. Si nu, n-am avut voie sa iau altceva. In conditiile astea, ce naiba fac? Ma gandeam chiar sa incerc si o alta varianta, numai ca daca se afla de alternativa, risc sa ma lase toti de izbeliste.
In fine. Joi mergem sa vedem ze beb la ecograf, iar pe 23 am shme-ecografie si dublu test la un cabinet particular, recomandat tot de dr. B, unde analizele costa o mica avere (mai mare decat la altele, in tot cazul). Intrebarea care se impune, in conditiile astea de paranoia: ce motiv ar avea sa ma plimbe pe la toti cei cu care are contract de colaborare si mai ales sa-mi vrea raul? :) Vezi, asa ma mai calmez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu