marți, 1 martie 2011

ITP

Azi am fost la inspectia tehnica nr. 2 la dr. B. unde am aflat ca sunt cat se poate de sanatoasa si cu un kil mai slaba (oricum, cantarul lor e mai avantajos cu vreo 3 kile, asa ca ma binedispune sa ma urc pe el). I-am zis ca-l iau de nutritionist la cat de bine ma tine in frau, iar cand am plecat de acolo am profitat de faptul ca nu mi-era greata si m-am oprit la Ana si am mancat un cartof (n-am mai mancat dulce de un secol, dar meritam si eu un premiu). Acum tare m-as culca, dar peste o ora trebuie sa plec la ore, si am 5 azi si mi-e ca o sa adorm pe mine. Revenind la consultatie, la palpare se simte cica uterul cum a inceput sa ia proportii, dar ecografie n-am facut azi, de abia saptamana viitoare. Am primit de luat si niste vitamine, deocamdata insa nu le-am gasit la farmacie. La sfarsitul lui martie trebuie sa imi mai fac niste analize (the terrifying dublu test), pana atunci aleg sa nu ma panichez. Ar trebui sa ajung cu martisoare la fete, dar nu stiu cum/cand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu