duminică, 6 februarie 2011

Ameteli si alte bucurii

Ma apucasem ieri seara sa-ti povestesc cum ma ia pe mine ameteala cand ma uit in jos si in dreapta-jos, dar s-a intamplat ceva cu browser-ul, a trebuit sa-l restartez, dupa care mi-a fost lene sa mai rescriu ce scrisesem initial. Nu stiu daca e tot un simptom al sarcinii sau pur si simplu am zacut alaltaieri si rasalaltaieri prea cu sarg si cu gatul stramb proptit pe manerul canapelei. In fine, nu pot sa-mi dau cu nimic, l-am pus pe producator sa ma maseze, mi-a dizlocat usor coloana, altfel sunt bine, multumesc. Mi-a trecut si usoara febra pe care am avut-o in ultimile 2 zile. A trebuit sa iau in doua seri consecutive cate o pastila de Paracetamol. Am mai primit, in sfarsit, si un termometru competent si electronic de la Chicco, deci nu mai trebuie sa-mi luxez incheietura mainii ca sa-l resetez pe cel stil vechi cu mercur. Acum imi doresc un aparat de masurat tensiunea.
Pe domnul de care vorbeam mai sus l-a luat gura pe dinainte si i-a zis mamei lui, asa ca ieri seara am putut sa imi dau si eu drumul la gura, dar fara mare folos, n-am aflat mare lucru. Azi mergem la mama la masa cu totii si saraca va fi singura care nu stie, dat fiind ca sor-mea a aflat prima, iar N., cum am zis, a fost informata ieri. Imi pare rau, mi se pare ca o tradez, dar cunoscand-o, ii fac un bine, prefer sa nu o agit pana nu va fi cazul sa o agit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu