joi, 3 februarie 2011

Cold turkey

Unul din avantajele aparitiei celor 2 liniute rosii a fost ca n-am mai putut savura o ultima tigara stiind ca-i ultima. Am fumat la un moment dat, inainte sa fac pipi pe bat, dupa care n-am mai fumat. Deloc. De la un pachet - un pachet si jumatate pe zi, la nimic. Teoretic aveam de gand sa ma las oricum de fumat. Teoretic. Practic, acum am niste draci si niste simptome oribile si niste pofte, de daca n-as fi femeie serioasa cu copil pe drum, as rade un pachet intreg intr-o ora. Cel mai greu imi este in situatiile in care imi aprindeam obligatoriu o tigara: dimineata, pe burta goala, la toaleta, dupa masa, in pauza de la ore, in timp ce ma joc pe calculator. Ei zic sa eviti situatiile care te puneau fata in fata cu fumatul, or eu nu pot sa renunt nici la mersul la WC si nici la trezitul de dimineata. El e de treaba si, desi si el fuma ca un horn, se abtine in jurul meu, sau pufaie in baie o jumatate de tigare dupa care aeriseste, dar tot miroase, mirosul ala oribil de mahorca, dulce mahorca.
Oricum, n-am de ales, asa ca sper doar ca maine sa fie mai bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu