joi, 24 februarie 2011

Ipohondrie?

Da, cred ca sunt un pic ipohondra. In fine, analizele erau ok, mai putin o bucata din transaminaze (Tgp-ul), care era usor crescuta. Dr. P a zis in stilul lui tata ca nu-i nimic, e normal pentru sarcina, eu am vrut sa fiu mai desteapta ca toti si i-am atras atentia si lui dr. B, care mi-a bagat morcovul destul de adanc, zicand ca sa-mi repet analiza si, pentru siguranta, sa-mi mai fac si anticorpii pentru hepatita B si C. Drept pentru care am dat iar in scenarita si m-am dus la dr. Google si firarmasa ca m-am speriat ca naiba iar, ceea ce a declansat atacul de ipohondrie si mi-am adus aminte si de posibila colecistita care ar fi trebuit verificata la un ecograf (si nu a fost, avand in vedere ca s-a sort-of-diagnosticat chiar cand am aflat ca sunt insarcinata). Pana la urma mi-am dat azi dimineata un sut in cur, iar domnul m-a dus la analize la Medlife unde l-am mai usurat de vreo 100 de Euro, dar am aflat ca nici vorba de colecistita, organele mele sunt frumoase si la locul lor, iar durerea din dreapta este colonul, care-i plin de gaze (tratament: mere, prune uscate si carbune). Restul banilor l-am lasat la analizele de sange si de diverse zemuri corporale, nu vreau sa imi mai amintesc, sigur e doar ca nu stiu exact ce o sa fac cand o sa trebuiasca sa schimb bietului copil pampersii (poate sa-mi atarn permanent de gat airsickness bags).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu