miercuri, 2 februarie 2011

Dr. P

Azi am fost la medicul de familie, ma programasem inca de pe vremea in care nu stiam de cele 2 linii, aveam o jena in dreapta, sub coaste, se vede ca e colecistul, dar nimic grav si oricum n-am voie de pe acum sa iau nimic. Parea realmente emotionat dr. P., mi-a fost pediatru si m-a crescut intreaga pana acum. De abia martea urmatoare ma duc la ginecolog, dr. B., tot fost coleg de-al tatei, prieten de familie si nas de botez, din generatia veche, bine totusi ca am mai prins-o, nu am prea mare incredere in generatia tanara de medici.
Am niste crampe dubioase in zona uterului si ovarelor, cu totul diferite de cele de la ciclu, dr. P. spune ca asta-i uterul care creste. De la marimea unei nuci, acum ar trebui sa fie cam cat o mandarina. In plus, am o usoara greata permanenta, imi trebuie insa mancare ca sa suplinesc tigarile pe care le-am aruncat in momentul in care am citit rezultatul de pe testul de sarcina. Pe mama, cica, sa n-o anunt decat dupa ce confirma dr. B. Ce-i drept, sunt cam indoita de felul in care o sa reactioneze. N. va fi sigur foarte fericita, la fel si V., desi ea deja e "testata". Cat despre bunici - ei o sa se topeasca... Sper doar sa nu-i loveasca pe nici unii damblaua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu