vineri, 4 februarie 2011

Somn usor

Daca as fi stiut cat de mult si de bine si de repede adorm m-as fi grabit mult mai tare sa raman insarcinata. Am avut niste perioade intr-atat de cumplite de insomnie, incat credeam ca o sa-mi faca cu totul de petrecanie (intr-un fel, mi-au facut, pentru ca ele sunt motivul pentru care mi-am dublat masa corporala in decurs de 5 ani). Pe de alta parte, imi cade capul in mers! Ieri, pe drumul de intoarcere de la cursuri am crezut ca ma ia cu lesin, dar gandindu-ma eu mai bine, mi-am dat seama ca de fapt imi sunt doar foarte grele pleoapele si as putea foarte bine adormi in mers la -10 grade Celsius. Seara am facut putina temperatura, iar dr. P mi-a dat sa iau un paracetamol (ceea ce m-a speriat, Alien are creierul in formare, daca il scurtcircuitez), dupa o ora scazuse la 36,8. Ma intreb insa sincer ce naiba o sa fac in zilele in care am (consecutiv) multe ore - de exemplu martea urmatoare, cand am ore pana la 9 seara, urmate de orele din dimineata de miercuri. Daca o sa cad sau o sa adorm de-ampicioarelea, sprijinita in whiteboard marker? Plus ca marti mergem si in prima vizita oficiala la dr. B (care, insa, n-are din cate stiu eu ecograf la fata locului, ceea ce inseamna ca imi prelungeste inca un pic agonia).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu