duminică, 17 aprilie 2011

I'm going slightly mad

Asta ca o concluzie fireasca a postului de mai inainte. Am niste reactii absolut sinistre, mai ales cand mi se intampla diverse chestii care - pare-se - sunt amplificate de sarcina. In ultima vreme obosesc foarte repede, ba acum cateva zile am ramas fara aer pe drumul spre scoala, de m-am proptit intr-un stalp hiperventiland de spaima. Sau acum vreo ora am mancat si eu, ca fetele, niste castraveti murati, ca balesc numai cand ma gandesc la ei, iar acum mi s-a umflat limba si mi-au aparut niste bubite dubioase pe ea, drept pentru care am intrat in crize ca o sa mi se umfle limba si n-o sa mai pot respira. L-am sunat pe dr. P (e 10 seara), mi-a zis ca-i de la castraveti si sa fac gargara cu ceai de musetel. Drept pentru care domnul, plin de tact, a zis ca in ritmul asta poate n-ar fi rau sa imi caut un psiholog. Haha, o sa ajung ca mama, o sa ajung ca mama, o sa ajung ca mama, o sa ajung ca mama, o sa ajung ca mama, o sa ajung ca mama, lalalala...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu