miercuri, 6 aprilie 2011

Baby blues

Sunt zile in care sunt pur si simplu deprimata, cand ma simt prost fizic, ma dor tot felul de chestii si corpul mi se modifica din mers de parca-l si aud schimbandu-se, si si mai prost cand mi se spune ca-s prea panicoasa si ca o sa ajung ca mama. Sau cand aud tot felul de tampenii spuse de self sufficient idiots cu titlu de valoare absoluta si stau si ma intreb ce dracu caut in conversatiile alea, treaba lor, sa faca ce vor, it's their life, I shouldn't care. Cred ca nu sunt de fapt decat accese de invidie, accese de egoism amplificate hormonal sau nu si ma simt de cacat ca cine stie cum o sa evoluez si ca o sa-mi fuck up copilul mai rau decat am fost eu fucked up la vremea mea. Si ca-s prea batrana si ca o sa innebunesc cand o sa-i caut gradinita si scoala si meditatori si ore de pian, pentru ca ceilalti le vor avea aparent cu atata usurinta, iar eu voi fi unfit pentru ca am trecut prin atatea cacaturi incat am obosit sau pur si simplu nu mai am chef sa vreau ce-i mai bun si chiar daca reusesc sa-i dau tot ce mi se pare ca va fi bun, va veni cineva imediat sa-mi starpeasca bucuria din fasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu