luni, 9 mai 2011

Noi batai de cap

...ca sa nu ma plictisesc. Se leaga de postul trecut, dar eram prea incantata ca am identificat alienutzul ca sa mai vorbesc si de asta. Dar cum acum e luni, deci ziua internationala a pesimismului, iata ce am mai gasit la ecografie (tot joi, cand am aflat ca pare fetita): un mic lac vascular placentar, adica o zona in care stagneaza sangele, drept pentru care... PANICA! (desi, zic ei, n-am de ce, dar ma stii). Si, iar analize, de data asta de aproape 200 de Euro bucata, si acum iar stau ca pe ace. Se vede ca o data la o luna-doua trebuie musai sa ma isterizez. Din ce mi-a zis dr. Google, treaba nu-i mare chestie, nici in cazul in care respectivul lac ar fi mai mare, nici daca ar fi mai multe, dar mie tot imi tiuie in cap alerta de trombofilie (ca pentru asta erau analizele), iar perspectiva de a trece pe anticoagulante pe o perioada nedefinita imi ridica parul maciuca in cap.
Si colac peste pupaza, nici buba de la deget nu mi s-a inchis complet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu