luni, 30 mai 2011

Police (adica degetul mare de la mana dreapta, nu institutia sau formatia)

Ieri dimineata mi-am adunat tot curajul si am cerut sa fiu (iar) operata la deget. Imi curgea puroi deja de mai bine de o luna, si in ciuda tuturor interventiilor nu s-a rezolvat nimic. Asta si pentru ca, dintr-un motiv pe care nu l-am inteles, 2 medici mi-au zis ca nu pare plaga facuta de aschie (dom'ne, am vazut-o si simtit-o cu se infige in mine, cam cat de plastica mai pot fi?). Ieri mi-au facut internare (prima din viata mea - cred -), m-au imbracat in 2 halate oribile - ca 1 singur nu ma acoperea cat sa fiu decenta, mi-au facut EKG si analize (iar!), si m-au dus intr-o sala de operatii ca la carte, unde m-au intins pe o masa, mi-au pus paravan si mi-au facut toate chestiile pe care le stiam teoretic (sau din Grey's Anatomy), de m-am cam speriat. N-am facut urat, ca mi-era rusine de tata, datorita lui eram acolo. In fine. Dupa ce mi-au taiat degetul am auzit-o pe doctorita zicand "uite, mai, ca avea femeia dreptate". Si scoate o aschie. Dupa care vede ca mai era una, si mai adanc. Amandoua mari. Chestia e ca imi aduc aminte perfect cum am scos aschia cand m-am intepat si ca parea intreaga...
Ma rog, distractie.
Iar acum cred ca din cauza antibioticului am facut o reactie "down there", ca de-abia pot sa stau jos si am dormit si foarte prost azi noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu