marți, 12 iulie 2011

Mama

Mama nu vrea sa-i zicem Oma, nici Nana, ci in tot felul de moduri aiuristice, care, crede-ma, n-au absolut nici un sort de izbanda. Prevad ca daca Eva o sa-i zica Caca, o sa fie cat se poate de multumita :) si va trebui si noi sa-i zicem la fel pana in vecii vecilor.
Zilele sunt parca mai pline in Geniului decat in Perlea, chit ca a trecut deja o saptamana si renovarile tot nu au inceput. Stam cu totii dupa faimoasele geamuri, si cum ele nu sunt inca gata, totul e pe stand-by. Totul e bine, doar sa nu ajungem totusi, daca se poate, cu bebe la demisol.
Pe mine ma mai apuca din cand in cand gandurile negre, respir insa adanc din burta si imi deturnez atentia, iar de joia trecuta nu am mai avut nici o problema semnificativa. Am vazut doar ca ma apuca ingrijorarea atunci cand citesc ceva mai nasol legat de sarcina sau de nastere pe forumuri sau in ziare (sau cand ma uit, de exemplu, la 12 noaptea la un maraton Dr. G pe Discovery ID, dar asa imi trebuie, daca nu imi pot invinge curiozitatea asta macabra). Concluzia e ca ar trebui sa ma abtin sa ma uit la asa ceva si sa ma ocup doar de desene animate si de planuri pentru camera pisicii. E mai bine totusi, parca am mai prins putere (nu fizica, aia e in scadere vertiginoasa, ma transform intr-o balega).
Si trebuie sa ma hotarasc cam cum as vrea sa nasc. Incertitudinea nu-i prietena mea cea mai buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu